• asiathemes[at]gmail[dot]com
  • (2)245 23 68

Monitoring mediów produkcyjnych – dobra inwestycja czy dodatkowa formalność?

admin      0    383 Views

Monitoring mediów produkcyjnych – dobra inwestycja czy dodatkowa formalność?

Wiele zakładów produkcyjnych w dobie rosnących rachunków poszukuje oszczędności. Te, szczególnie w dużych fabrykach, mogą w dużej mierze wynikać ze zużycia mediów – i koszty te mogą zostać zredukowane przy odrobiny pomocy ze strony nowoczesnych technologii. Monitoring mediów produkcyjnych wielu wydaje się jednak tylko dodatkową formalnością. Rzeczywistość jest jednak znacznie, znacznie lepsza.

Monitoring mediów produkcyjnych – na czym to polega?

Monitoring mediów produkcyjnych to nic innego jak wykorzystanie nowoczesnych systemów do notowania zużycia podstawowych mediów, takich jak prąd, woda czy ciepło. Dzięki tego typu rozwiązaniom można na bieżąco sprawdzać, gdzie pobór jest największy i na podstawie zebranych danych redukować go tam, gdzie jest to możliwe. Monitoring mediów produkcyjnych umożliwia także obserwację zachowań pracowników i wykrywanie możliwości ich poprawy i tym samym zmniejszenia kosztów. Można go również dopasować do potrzeb branży czy nawet konkretnego zakładu – wszystko zależy tutaj od potrzeb klienta.

Nowoczesne technologie i wymierne korzyści – poznaj monitoring mediów produkcyjnych

Monitoring mediów produkcyjnych kojarzy się przede wszystkim z dużymi oszczędnościami – i jest to skojarzenie jak najbardziej trafne. Oprócz tego przynosi on jednak ze sobą szereg innych korzyści, które sprawiają, że jest to doskonała inwestycja dla niemal każdego zakładu produkcyjnego. Do zalet monitoringu mediów produkcyjnych zaliczane są między innymi:

  • Możliwość weryfikacji doboru taryfy i dzięki temu unikanie kar umownych
  • Szybsze wykrywanie awarii i niedociągnięć w procesie produkcyjnym, które przekłada się na jego większą wydajność.
  • Zmniejszenie użycia mediów przez modyfikację schematów ludzkich zachowań, np. przez zmianę godzin przerw czy gaszenie świateł w pustych pomieszczeniach.
  • Optymalizacja zużycia mediów przez usprawnianie obszarów pobierających ich zbyt duże ilości na podstawie danych dostarczonych przez monitoring mediów produkcyjnych.
  • Kalkulacja jednostkowego kosztu wytworzenia danego produktu.

Interesuje Cię monitoring mediów produkcyjnych? Sprawdź ofertę Salwis!

Szukasz firmy, która kompleksowo wdroży monitoring mediów produkcyjnych w Twojej firmie? Salwis ma dla Ciebie ofertę dopasowaną do Twoich możliwości i potrzeb. W wykonaniu tej firmy monitoring mediów produkcyjnych będzie dodatkową korzyścią, a nie tylko kolejnym narzędziem. Sprawdź ofertę na: https://salwis.pl/monitoring-mediow-produkcyjnych/

Leave a Reply

Skip to content